اگر به زیر یا پشت یخچال نگاه کنید، یک لوله نازک وجود دارد که به جلو و عقب می رود

هیچ چیز بهتر از یک نوشیدنی خنک خوب در یک روز گرم نیست اما بدون یخچال فریزر ساید و فریزر که به درستی کار می کند، می توانید با یک نوشیدنی ولرم و نامطلوب مواجه شوید. دقیقاً آن چیزی نیست که شما در ذهن دارید

یخچال یکی از با ارزش ترین لوازم خانگی ماست این ماده غذاها و نوشیدنی ها را با فشار دادن مبرد مایع از طریق یک سیستم مهر و موم شده خنک نگه می دارد که باعث تبخیر آن می شود و گرما را از یخچال خارج می کند.

سپس مبرد تبخیر شده از طریق کویل های خارج از یخچال فریزر دوقلو اسنوا (در پشت یا پایین) عبور داده می شود این بخار را گرم می کند و دوباره به مایع تبدیل می کند.

در مورد یک اختراع که زندگی را تغییر می دهد صحبت کنید یخچال و فریزر به ما اجازه می دهد تا به راحتی مواد غذایی را نگهداری کنیم، برخلاف روزهای قدیم که این یک کار اصلی بود.

حالا غذایی که ممکن است ظرف چند ساعت روی پیشخوان فاسد شود، چند هفته در یخچال باقی می ماند.

این نه تنها زندگی ما را راحت‌تر می‌کند، بلکه به ما کمک می‌کند تا با کاهش خطر بیماری‌های ناشی از غذا، سالم بمانیم.

کاهش دما رشد باکتری ها را به میزان قابل توجهی کند می کند وقتی چیزی منجمد می شود، رشد باکتری ها به طور کامل متوقف می شود.

وقتی در مورد یخچال دوقلو سامسونگ هوشمند صحبت می کنیم، فکر کردن به عرق کردن کمی سخت است، اما بیایید این کار را فقط برای یک ثانیه انجام دهیم.

وقتی گرم هستید، عرق می کنید این مایع (عرق) سپس تبخیر می شود و باعث کاهش دمای بدن شما می شود.

این در اصل همان چیزی است که در یخچال اتفاق می افتد، با این تفاوت که وقتی مایع تبخیر می شود، آن بخار به دام می افتد و چرخه تبخیر و بازگشت به مایع ادامه می یابد.

اگر به زیر یا پشت یخچال فریزر ساید نگاه کنید، یک لوله نازک وجود دارد که به جلو و عقب می رود.

  • منابع:
    1. Refrigerators
  • تبلیغات: 
    1. حقایق تغذیه ای در مورد لیمو ترش که شاید شما نمی دانید
    2. ساخت دوربین هایی که خود را همرنگ محیط می‌کند!
    3. آموزش مصرف کنندگان آمریکایی در مورد آرد گندم
    4. معلمان کشاورزی مستقر در مدرسه در مونتانا