تشک عامل مرگ سه تن شد

قبل از اینکه بخواهیم در مورد خرید یک تشک خوشخواب بادی صحبت کنیم، به یک دکترا نیاز دارید.

در شیمی و دیگری در مهندسی مکانیک.

چگونه می توان جدیدترین مفاهیم در فناوری تشک را درک کرد، به عنوان مثال، پلیمر هایپرالاستیک، ژل ستون کمانش، پارچه های مولکولی تغییر فاز، سنسورهای بالیستوکاردیوگراف، پارچه یخی، و لایه های ماتریس سه بعدی؟ مدرک کارشناسی ارشد در بازاریابی و مزخرفات نیز مفید خواهد بود.

شما زمان زیادی برای ادامه تحصیل در رشته تشک طبی کم ارتفاع خواهید داشت زیرا دیگر لازم نیست برای خرید تخت جدید از تخت بلند شوید.

دیگر نمی‌توانید روی تشک در یک نمایشگاه غر بزنید، گویی در نصب مارینا آبراموویچ هستید.

بیش از صد تاجر آنلاین یک تشک را به شما تحویل می‌دهند که مانند دریکز یودل در جعبه‌ای به اندازه یک خانه سگ پیچیده شده است که یک کوکر اسپانیل در آن تنگ شده است.

برخی از شرکت‌ها از مشتری می‌خواهند که حداقل یک ماه با خرید آن را پس بفرستند، و من قرار بود یک تشک اضافی را کجا ذخیره کنم، چه برسد به ارزش یک خوابگاه؟ من چند تشک را به صورت آنلاین تهیه کردم و بعداً آن را دریافت نکردم.

چه کسی فکرش را می‌کرد که من، کسی که سال‌ها به سختی لحاف‌های لحاف را برای یافتن نرمی مناسب انگشت گذاشتم، مراقب باد و سفارش تشک طبی خوشخواب روی کامپیوترم باشم؟ تشک‌ها، به دنیای جدید و عجیب و غریب مزاحم خوش آمدید، جایی که همسایگان شما شامل عینک‌های طبی، لباس‌های مستعمل و حیوانات خانگی هستند.

در حالی که منتظر تحویل تشک هایم بودم، به چند فروشگاه تشک زدم.

جدا از تنوع در اندازه و روکش، همه تشک ها شبیه هم هستند. هستند آنها؟

بیایید با انواع اصلی شروع کنیم: کویل فنر داخلی، فوم، هیبرید (فوم و فنر داخلی)، و هوای قابل تنظیم.

در هر دسته، زیرمجموعه هایی وجود دارد.

در واقع فقط دو نوع فوم وجود دارد: پلی اورتان که زیر مجموعه آن مموری فوم است و لاتکس.

با این حال، شما تازه شروع به تصمیم گیری کرده اید.

چه سطحی از استحکام را دوست دارید؟ آیا به پهلو، پشت یا شکم می خوابید؟ وقتی همخوابه تان پرت می شود و می چرخد، چقدر شما را آزار می دهد (در مقیاس ریشتر)؟ آیا تشک خود را کاملاً طبیعی می خواهید یا یک سوپچون از طبیعت این کار را می کند؟ آیا هر یک از مواد زیر شما را نگران می کند: سویا، کنف، موی اسب، موهر، فیبر نارگیل، چای سبز، پلی لاکتید مشتق شده از نیشکر؟ آیا موافق یا مخالف لکه های مسی رسانای گرما هستید؟ آیا میزان “تکیه لبه” که تشک خواب رویال شما فراهم می کند، مرگ و زندگی است؟ چقدر مایلید برای فوم لاتکسی که قبل از پخت به صورت فلاش منجمد شده است بپردازید یا صرف پخت کافی است؟

  • منابع
  1. How to Buy a New Mattress Without a Ph.D. in Chemistry

 

  • تبلیغات
  1. رشوه میلیون دلاری که یک خواهر و برادر را قاتل کرد!!!
  2. کفش مربوط به دوره هخامنشیان در موزه تهران
  3. 10 خوراکی عجیب که با گردو آماده می شود
  4. با تخمه هندوانه قوی ترین ماده چسبنده جهان ساخته شد!