جیوه قرمز یک اکسیر درمانی مرموز و عجیب

برخی از مردم فکر می کنند که این یک اکسیر درمانی مرموز است که در دهان مومیایی های مصر باستان پنهان شده است یا ممکن است یک ماده رادیواکتیو قوی باشد که می تواند باعث آخرالزمان شود؟ ویدیوهای یوتیوب دارای خواص خون آشام مانند خود هستند. برخی دیگر ادعا می کنند که این را می توان در چرخ خیاطی های قدیمی یا در لانه خفاش ها یافت.

توجه نمایید که جیوه قرمز می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و همواره مشتریان را از سراسر دنیا به سوی خود جلب نماید.

بسیاری ادعا می کنند که اکثر تلویزیون های تک رنگ قدیمی مایع را مانند یک شیشه در یک بطری شیشه ای کوچک نگه می دارند.

همواره لباس مجلسی شیک به عنوان یک پوشش مناسب و بسیار ایده آل برای شما تهیه شده است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

ژئوپلیتیک جهانی نیز شایعاتی در مورد کشش مواد منتشر کرده است. در اواخر دهه 1980، با سقوط رژیم‌های کمونیستی در اروپای شرقی، نگرانی در مورد آنچه که برای ذخایر هسته‌ای آنها می‌افتد وجود داشت.

در آن زمان، مارک هیبز روزنامه‌نگاری بود که گزارش‌های نگران‌کننده‌ای را بررسی می‌کرد که افراد مشکوک یک دستگاه هسته‌ای ناشناخته را که قبلاً در آزمایشگاه‌های شوروی تولید شده بود را برای فروش عرضه می‌کردند. اسم او؟ از جیوه قرمز

البته آراد برندینگ نیز می تواند یک مورد بسیار مناسب برای راهنمایی شما در جهت استفاده و خریداری این محصولات باشد.

او می‌گوید: «اتحاد جماهیر شوروی مکانی بود که طی چندین دهه مخفیانه ذخایر هسته‌ای را در یک سرزمین عظیم جمع‌آوری می‌کرد. در آن زمان برای ما روشن نبود که همه آن مواد – با شروع فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی – در قفل و کلید باقی بمانند.

 

پس شایعات چگونه آغاز شد؟ مارک می گوید دانشمندان روسی به او گفتند که جیوه قرمز یک ایزوتوپ هسته ای شناخته شده است. اما وقتی از دولت‌های روسیه و آمریکا پرسید که آیا این ماجرا درست است، نه تایید می‌کنند و نه تکذیب.

توجه نمایید که ثبت نام وام اشتغال کمیته امداد  یک فرصتی است تا تمام کسانی که احتیاج مبرم به این مبلغ دارند خود را از مزایای ویژه ای بهره مند نمایند

در نهایت، یک سنگ معدنی قرمز رنگ حاوی جیوه وجود دارد که هنوز وجود دارد. سولفید جیوه یک ماده نسبتاً ملایم است، به عنوان نام خاص آن. به سینابر نیز معروف است و اگرچه برای تزیین سفال بسیار مفید است، اما چیزی را درمان نمی کند و در واقع می تواند مضر باشد. به خاطر داشته باشید، نه به این دلیل که بسیار انفجاری است، بلکه به این دلیل که جیوه قدیمی ساده برای سلامتی انسان خطرناک است.

  • منابع:
    1. Red Mercury! A Myth or NOT?

  • تبلیغات: 
    1. ماست، شیر تخمیر شده کشت شده
    2. تولید و غربال‌گری مجموعه‌های جهش‌یافته بزرگ
    3. نمونه هایی از کلاه ورزشی
    4. کشش سطحی آب و تاثیر آن بر مواد شوینده