سرامیک پرسلان پارس باعث خشک شدن چشمه ای در مازندران شد

اگر می خواهید هنگام خرید سرامیک پرسلان پارس محصول مورد نظر شما از کارایی مناسبی برخوردار باشد بهتر است به موارد مهمی که می تواند به خرید امن و مطمئن شما کمک کند توجه کنید.

برخی از سرامیک ها نیمه هادی هستند. بیشتر اینها اکسیدهای فلزات واسطه ای هستند که نیمه رسانای II-VI هستند، مانند اکسید روی.

در حالی که چشم انداز تولید انبوه LED های آبی رنگ از اکسید روی وجود دارد، سرامیک کاران بیشتر به خواص الکتریکی که اثرات مرزی دانه را نشان می دهند علاقه مند هستند.

یکی از پرکاربردترین آنها وریستور است. اینها دستگاه هایی هستند که این خاصیت را نشان می دهند که مقاومت در یک ولتاژ آستانه به شدت کاهش می یابد.

هنگامی که ولتاژ در سراسر دستگاه به آستانه رسید، ساختار الکتریکی خراب می شود [ توضیحات لازم ]در مجاورت مرزهای دانه، که منجر به کاهش مقاومت الکتریکی آن از چند مگا اهم به چند صد اهم می شود.

مزیت اصلی آنها این است که می توانند انرژی زیادی را از بین ببرند و خود را تنظیم می کنند. پس از کاهش ولتاژ دستگاه به زیر آستانه، مقاومت آن به بالا باز می گردد.

سرامیک

این باعث می شود که آنها برای برنامه های حفاظت از نوسانات ایده آل باشند . از آنجایی که کنترل بر روی ولتاژ آستانه و تحمل انرژی وجود دارد، آنها در انواع برنامه ها استفاده می شوند.

بهترین نشان دادن توانایی آنها را می توان در پست های برق یافت، جایی که آنها برای محافظت از زیرساخت ها در برابر صاعقه به کار می روند.اعتصاب می کند.

آنها پاسخ سریع دارند، تعمیر و نگهداری پایینی دارند، و به طور محسوسی در اثر استفاده از بین نمی روند و آنها را عملاً دستگاه های ایده آلی برای این برنامه می کند.

سرامیک های نیمه هادی نیز به عنوان حسگر گاز استفاده می شوند. هنگامی که گازهای مختلف از روی یک سرامیک پلی کریستالی عبور می کنند، مقاومت الکتریکی آن تغییر می کند. با تنظیم مخلوط گازهای احتمالی می توان دستگاه های بسیار ارزان قیمتی تولید کرد.

اثر مایسنر با معلق کردن یک آهنربا در بالای یک ابررسانای کوپرات که توسط نیتروژن مایع خنک می شود نشان داده شد.

تحت برخی شرایط، مانند دمای بسیار پایین، برخی از سرامیک ها ابررسانایی در دمای بالا را نشان می دهند. دلیل این امر مشخص نیست، اما دو خانواده اصلی از سرامیک های ابررسانا وجود دارد.

پیزوالکتریک ، پیوندی بین پاسخ الکتریکی و مکانیکی، توسط تعداد زیادی از مواد سرامیکی، از جمله کوارتز مورد استفاده برای اندازه‌گیری زمان در ساعت‌ها و سایر لوازم الکترونیکی، به نمایش گذاشته می‌شود.