سرویس آرکوپالی که دارای بدنه عایق است

پرسلن ماده ای است که در همه جا حاضر است و در سراسر جهان به دلیل دوام، تطبیق پذیری و جذابیت بصری شناخته شده است. این از مجموعه ای از مواد ساخته شده است – اما اغلب شامل کائولن است.

توجه نمایید که سرویس آرکوپال می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و همواره مشتریان را از سراسر دنیا به سوی خود جلب نماید.

کائولن و طیف گسترده‌ای از مواد معدنی و مواد دیگر از پگماتیت آفریقایی در دسترس هستند که وسیع‌ترین انتخاب، دورترین دسترسی و بیشترین تجربه را برای ارائه محصول مناسب در زمان مناسب ترکیب می‌کنند.

همواره ارکوپال جدید به عنوان یک ظرف بسیار ایده آل برای آشپزخانه های منازل تهیه شده است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پرسلن نام مجموعه ای از سرامیک ها است که با حرارت دادن مواد تشکیل دهنده آنها در کوره در دمای بین 1200 تا 1400 درجه سانتیگراد ساخته می شوند و اغلب حاوی کائولن هستند.

چینی را می توان به سه نوع متمایز دسته بندی کرد: خمیر سخت، خمیر نرم و چینی استخوانی. این سه گروه بندی بر اساس ترکیب خمیر مورد استفاده در ساخت آنها و دمایی که در آن پخته شده اند است.

البته سگ پاکوتاه نیز یک نمونه از نژادهای بسیار خوبی است که می تواند به عنوان یک حیوان مورد علاقه بسیاری از افراد بوده باشد.

سرامیک های چینی به دلیل استحکام و رنگ سفیدشان قابل توجه هستند  اگرچه محصولات لعاب ها و رنگدانه ها را به خوبی می گیرند. سختی مواد از فرآیند انجماد و تشکیل مولیت در طی فرآیند گرمایش در کوره ناشی می شود.

(1). پرسلن به دلیل استحکام و ظرافت آن اغلب به عنوان سرامیک برتر در نظر گرفته می شود، اما ساخت آن در مقایسه با ظروف سفالی یا سنگی بسیار دشوارتر است. پرسلن غیر قابل نفوذ، سخت، بسیار مقاوم در برابر ضربه های حرارتی و شیمیایی، شفاف (بسته به ضخامت) و بسیار قوی است.

توجه نمایید که قیمت سگ جیبی نیز با توجه به نظرات پزشکان می تواند برای تمام افراد به عنوان یک حیوان تزیینی استفاده شود و همواره حمل شود.

تولید ظروف چینی
مانند سایر سرامیک ها، فرآیند ساخت پرسلن ساده است و خاک رس را با مواد افزودنی مخلوط می کنند، شکل می دهند و سپس در کوره پخت می کنند. تنها چیزی که برای پرسلن متفاوت است، هویت مواد تشکیل دهنده، دمای کوره و مهمتر از همه، تشکیل مولیت است.

تشکیل مولایت
یکی از مراحل کلیدی در ساخت پرسلن، تشکیل درجا مولیت (2) است. مولایت یک ماده آلومینوسیلیکات است و بسته به استوکیومتری دارای فرمول 3Al2O32SiO2 و 2Al2O3 SiO2 است.

این ماده معدنی بسیار کمیاب در زمین است، اما به نظر می رسد که در حدود 1100 درجه سانتیگراد از مواد فلدسپات و کائولن در طی فرآیند پخت کوره تشکیل می شود.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. توت خشک سفید ضد پیری است
    2. فرش ماشینی را در اتاق پذیرایی قرار دهید
    3. چند ویژگی جوراب
    4. استانداردهای لباس رسمی