کابینت گرانت ترین وسیله در دنیا شد

یکی از برجسته ترین مزیت های کابینت ام دی اف نسبت به ام دی اف این است که ماده ای قوی تر و بادوام تر است. دانه های طبیعی در چوب پس از اتمام با لکه یا رنگ باقی می ماند و به کابینت آشپزخانه شما بافت می بخشد. خراش یا فرورفتگی در کابینت های چوبی را می توان به راحتی با کاغذ سنباده و لایه ای جدید از لکه ترمیم کرد.

یکی از معایب چوب این است که با نوسانات دمایی طبیعی منبسط و منقبض می شود. این یک مشکل رایج در کابینت های چوبی رنگ شده است، زیرا رنگ می تواند حباب بزند یا ترک بخورد.

کابینت ام دی اف آشپزخانه در برابر تغییرات گرما و رطوبت بهتر می ایستد، همچنین دارای سطح صاف و بدون دانه است که گزینه بهتری برای کابینت های رنگ شده است. این ماده به دلیل رزین هایی که الیاف چوب را در کنار هم نگه می دارد، در برابر آفات و حشرات مقاوم تر است.

بزرگترین مزیت کابینت های آشپزخانه ام دی اف این است که قیمت بسیار پایین تری دارند.

از آنجایی که کابینت ام دی اف طرح چوب بدون دانه هستند و مایعات را جذب می کنند، نمی توانید آنها را لکه دار کنید. این ماده در برابر آب بسیار حساس است و اگر به درستی آب بندی نشود متورم و مخدوش می شود. فرورفتگی یا خط و خش در پانل های ام دی اف را نمی توان برطرف کرد و ایرادات باقی می ماند مگر اینکه درب کابینت آسیب دیده را تعویض کنید. ذراتی که ام دی اف از آن جدا شده است، پیچ ها و همچنین پانل چوب جامد را نگه نمی دارد.

نکته: اگر می‌خواهید تزئینات یا منبت‌های سفارشی ایجاد کنید، ام‌دی‌اف یک ماده عالی است زیرا برش آن با اره منبت کاری آسان است.

از آنجایی که کابینت ام دی اف پیش ساخته با چگالی متوسط از چوب مهندسی شده ساخته شده اند و دانه چوب ندارند، رنگ آمیزی این مواد نامرتب به نظر می رسد. از آنجایی که بیشتر لکه‌ها بر پایه آب هستند، ممکن است تخته‌های فیبر مایع را جذب کرده و متورم شوند. این محصول را برای همیشه خراب می کند.

با این حال، سطح صاف و بدون دانه MDF آن را به پایه ای عالی برای رنگ تبدیل می کند. قبل از اعمال رنگ بر روی تخته های فیبر، مهم است که مواد را به درستی درمان و آب بندی کنید تا از آسیب آب جلوگیری شود.

  • منابع
  1. MDF KITCHEN CABINETS: ALL YOU NEED TO KNOW

 

  • تبلیغات
  1. رشوه میلیون دلاری که یک خواهر و برادر را قاتل کرد!!!
  2. کفش مربوط به دوره هخامنشیان در موزه تهران
  3. 10 خوراکی عجیب که با گردو آماده می شود
  4. با تخمه هندوانه قوی ترین ماده چسبنده جهان ساخته شد!