کشمش سبز گلستان باعث خفگی زن جوان در مراسم عروسی شد

همانطور که می دانید یکی از مواد غذایی که برای افراد کم خون می تواند کشمش سبز گلستان باشد و بیماری کم خونی را در بدن آنها کاهش داده یا از بین ببرد کشمش است.

25 گرم کشمش حاوی بخش قابل توجهی از منابع غذایی برای جمعیت از مواد مغذی زیر است: پتاسیم و ویتامین B9. آنها همچنین به میزان کمتری حاوی سلنیوم، مس، فیبر و ویتامین K هستند.

به این ترتیب، کشمش می تواند مکمل رژیم غذایی سالم و متنوع شما باشد. کشمش به دلیل ترکیبات فنلی، ریز مغذی ها و فیبر موجود در آن، می تواند پارامترهای سلامت قلب و عروق را بهبود بخشد.

در واقع، آنها ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسما را افزایش داده و کلسترول خون را کاهش می دهند. در نتیجه، کشمش به جلوگیری از اثرات مضر استرس اکسیداتیو کمک می کند تا در یک رژیم غذایی متنوع و متعادل ادغام شود.

کشمش از قلب محافظت می کند، زیرا خطر فشار خون بالا را محدود می کند. فشار خون بالا کار قلب را افزایش می دهد که در دراز مدت آن را “خستگی” می کند.

کشمش

کشمش سرشار از پتاسیم، برای مبارزه با گرفتگی عضلات و سایر اختلالات انقباض عضلانی ایده آل است. پتاسیم برای انتقال تکانه های عصبی ضروری است سیگنال پیش ساز انقباض عضلانی.

رژیم غذایی که فیبر کافی را تامین نمی کند یبوست را افزایش می دهد. در طول روز مقداری کشمش بیاورید، مصرف فیبر را افزایش می دهد. کشمش از اختلالات گوارشی پیشگیری کرده و با آن مبارزه می کند.

برای تحریک و بیدار کردن بدن روی کشمش شرط بندی کنید. آنها عمدتاً از قند تشکیل شده اند و انرژی بدن را تأمین می کنند. همچنین، سطوح بالای ویتامین B9 آنها به کاهش خستگی و جلوگیری از افسردگی کاذب (ناشی از کمبود ویتامین B9) کمک می کند. در نهایت با تامین مس و پتاسیم عملکرد طبیعی سیستم عصبی را بازیابی می کنند.

کشمش حاوی به اصطلاح ریز مغذی های تعدیل کننده ایمنی مانند مس، سلنیوم و ویتامین B9 است. به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، کشمش سیستم ایمنی را تقویت می کند.

کشمش به پیشگیری از کم خونی ناشی از کمبود ویتامین B9 کمک می کند ( کم خونی ماکروسیتی و راهنمای رژیم غذایی ما را ببینید ). علاوه بر این، آنها با کمک به مصرف مس، در بسیج آهن برای تشکیل گلبول های قرمز خون شرکت می کنند. در واقع، مس در انتقال آهن در خون شرکت می کند. در سطح دیگری، کشمش ویتامین K را تامین می کند. این ویتامین برای لخته شدن خون ضروری است.