خواص پسته شامی خیانت را از زندگی شما دور می کند

پسته شامی آستانه اشرفیه بهترین است خواص پسته شامی این است که به صورت کاملا ارگانیک در بهترین شرایط به تولید می رسد و در مقایسه با انواع پسته ها درصد روغن موجود در آن بسیار بیشتر است.

ارقام بادام زمینی زیادی در سرتاسر جهان رشد می کنند. طبقات بازار رشد کرده در ایالات متحده اسپانیایی، رانر، ویرجینیا و والنسیا هستند.

تولید بادام زمینی در ایالات متحده به سه منطقه عمده تقسیم می شود: منطقه جنوب شرقی ایالات متحده که شامل آلاباما، جورجیا و فلوریدا می شود.

منطقه جنوب غربی ایالات متحده که شامل نیومکزیکو ، اوکلاهما و تگزاس می شود. و سومین منطقه در کل شرق ایالات متحده که شامل ویرجینیا، کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است.

در جورجیا، نائومی چپمن وودروف مسئول توسعه برنامه پرورش بادام زمینی است که منجر به برداشت تقریباً پنج برابر بیشتر می شود.

بادام

گروه‌های ارقام خاص برای ویژگی‌های خاص مانند تفاوت در طعم، محتوای روغن، اندازه، شکل و مقاومت به بیماری ترجیح داده می‌شوند.

بیشتر بادام زمینی های عرضه شده در پوسته از نوع ویرجینیا هستند، به همراه برخی از والنسیاها برای اندازه بزرگ و ظاهر جذاب پوسته انتخاب شده اند. بادام زمینی اسپانیایی بیشتر برای آب نبات بادام زمینی، آجیل شور و کره بادام زمینی استفاده می شود.

انواع کوچک اسپانیایی در آفریقای جنوبی و جنوب غربی و جنوب شرقی ایالات متحده رشد می کنند.

تا سال 1940، 90 درصد از بادام زمینی های کشت شده در ایالت جورجیا ایالات متحده از انواع اسپانیایی بودند، اما از آن زمان به بعد، این روند به ارقام با دانه های بزرگتر، با عملکرد بالاتر و مقاوم تر به بیماری ها تبدیل شده است.

بادام زمینی اسپانیایی نسبت به سایر انواع بادام زمینی دارای روغن بیشتری است. در ایالات متحده، گروه اسپانیایی عمدتاً در نیومکزیکو، اوکلاهما و تگزاس رشد می کند.

گیاه بادام زمینی احتمالاً در پرو یا برزیل در آمریکای جنوبی منشا گرفته است. هیچ سند فسیلی این را ثابت نمی کند، اما مردم آمریکای جنوبی سفال هایی به شکل بادام زمینی می ساختند یا شیشه هایی را با بادام زمینی تزئین می کردند تا 3500 سال پیش.

در اوایل 1500 سال قبل از میلاد، اینکان های پرو از بادام زمینی به عنوان قربانی استفاده می کردند و آنها را با مومیایی های خود برای کمک به زندگی ارواح دفن می کردند. قبایل در برزیل مرکزی نیز برای تهیه نوشیدنی، بادام زمینی را با ذرت آسیاب می کردند.