زرشک لواشکی به جای شیرینی در عروسی پخش کردند

در اواسط فصل پاییز زرشک لواشکی به بازار ارائه می شود که می توانید آنها را همواره تهیه کرده و به صورت خشک شده یا فریز شده نگهداری کنید. زرشک ها طبع سرد و خشک دارند.

اسانس زرشک یکی از نشاط آورترین روغن هاست. این به بدن کمک می کند تا از خود محافظت کنددر برابر عفونت های زمستانی هنگامی که با روغن گیاهی مخلوط شود، می تواند خستگی را با اصطکاک در پشت و کف پا درمان کند.

به دلیل خاصیت ضد اسپاسم آن برای درمان اختلالات گوارشی نیز استفاده می شود. عمل آن برای آرام کردن درد بسیار موثر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید تا تسکین یابد.

اسانس آن در برابر حملات اضطرابی نیز اثربخشی خاصی دارد، همانطور که احساس اختناق تنفسی را برطرف می کند. در این موارد باید آن را با روغن گیاهی مخلوط کرده و مجدداً به ماساژ پشت و شبکه ادامه دهید. برای بیماری های ماهیت گوش و حلق و بینی، به همین ترتیب عمل می کنیم.

بسیاری از فضیلت های زرشک دیگر قابل اثبات نیست. بسیار ارزان تر از بسیاری از درمان ها، می تواند شرایط پیچیده را درمان کرده و کبد را سم زدایی کند.

زرشک

هر کس شکلی را پیدا می کند که مناسب اوست و قسمتی از گیاه را که به بهترین وجه مناسب اوست. با رعایت دوزهای توصیه شده و انتخاب درمان های حدودا سه ماهه، از زرشک عاقلانه استفاده خواهیم کرد.

گیاه دارویی بربری میوه های زرشک ( Berberis vulgaris)، توت های کوچک قرمز کارمینی، به صورت خوشه ای در امتداد شاخه های به شدت خاردار رشد می کنند. قدرت قابض توت ها (که بافت ها را سفت و خشک می کند و بهبود آنها را تسهیل می کند) از قرن شانزدهم شناخته شده است.

فضیلت زرشک تا اوایل قرن بیستم، زرشک بخشی از پرچین‌های زنده و حتی دفاعی، پرچین‌ها و لبه‌های جنگل بود، جایی که اغلب در کنار گل رز و خار سیاه یافت می‌شد.

از آن برای حصارکشی مزارع نیز استفاده می شد. اما، در سال 1912، حکمی دستور ریشه‌کنی آن را صادر کرد، زیرا زرشک دارای قارچ (Puccinia graminis، عامل زنگ گندم) بود که باعث آسیب به غلات می‌شد.

در حال حاضر بازگشت کمی زرشک وجود دارد این خوب است زیرا گلهای زرد خوشه ای این درختچه و میوه های استوانه ای شکل آن و همچنین شاخ و برگ سبز مایل به آبی آن از زیباترین جلوه های زینتی است.