چای سیاه بارمال باعث جدایی نادر از سیمین شد

چای سیاه یک نوشیدنی گرم و بسیار محبوب در بین مردم است چای سیاه بارمال که از ترکیب برگ های خشکیده چای بدست می‌آید که طعم نسبتا بهتری به دیگر چای ها مانند چای سبز دارد.

چگونه چای مناسب برای خواب انتخاب کنیم؟ نوشیدن یک نوشیدنی گرم و طبیعی قبل از رفتن به رختخواب به شما این امکان را می دهد که بدن و ذهن خود را آرام و آرام کنید. علاوه بر این، چای با اثر گشادکننده عروقی خود – گشاد شدن عروق خونی – به شل شدن و شل شدن عضلات کمک می کند.

برای بهینه‌سازی خواص آرامش‌بخش چای، باید چایی را انتخاب کنید که برای زمان روز مناسب‌تر باشد. بنابراین، برگ های چای سفید یا سبز نسبت به برگ های چای سیاه، تئین کمتری ترشح می کنند.

و جوانه‌ها یا اولین برگ‌هایی که در بهار چیده می‌شوند، حاوی تئین بیشتری نسبت به برگ‌های مسن‌تر هستند که در پاییز چیده می‌شوند… بنابراین عوامل غنای تئین از چایی به چای دیگر متفاوت است: رنگ آن، کیفیت برگ‌های آن، فصل… بنابراین، نوشیدن چای سفید در عصر به جای چای سیاه ترجیح داده می شود .

خرما

عصر هم تهیه چای به روش دیگری مفید است… بعد از حدود ده ثانیه دم کرده می توان اولین آب گرمی را که تئین بیشتر در آن پخش شده است ریخت. بدین ترتیب دم کرده دوم از نظر تئین کمتر خواهد بود و مانع به خواب رفتن نمی شود.

جایگزین های چای سیاه قبل از خواب چیست؟ در پایان روز، چندین چای دیگر مانند چای سفید، اولانگ، چای سبز سیلان یا نعناع می توانند جایگزینی برای چای سیاه باشند زیرا حاوی تئین کمتری هستند. در واقع، هر چه چای شفاف‌تر و شفاف‌تر شود، محتوای آن کمتر است.

برای به دست آوردن مجدد خواب با کیفیت، می توان یک چای مخلوط با گیاهان دیگر (برگ یا گل) نیز بنوشید:

با مرکبات (لیمو، گریپ فروت، پرتقال) که هضم غذا را تقویت می کند، درست مانند چای شکوفه پرتقال که بسیار معطر است. با بابونه که بی خوابی یا سایر بیماری ها مانند سردرد یا پریودهای دردناک را برطرف می کند.

با گیاه سرخابی که به دلیل خاصیت هضم کننده و آرام بخش شناخته شده است. با سنبل الطیب که اسپاسم و عصبی بودن را آرام می کند. لیندن که زهکشی و تسکین دهنده است، با گل ساعتی که عصبی و بیقراری را کاهش می دهد.