چوب تولید شده پایدار دارای چندین مزیت زیست محیطی است

اثرات جنگل زدایی به خوبی شناخته شده است، به همین دلیل است که نمی توان از اهمیت چوب تهیه شده مسئولانه اغراق کرد و درختان به کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی کمک می کنند و بنابراین ما نقش حیاتی چوب روسی پایدار و مدیریت مسئولانه جنگل را تشخیص می دهیم.

چوب تولید شده پایدار دارای چندین مزیت زیست محیطی است:

100٪ قابل تجدید است و چوب به طور طبیعی رشد می کند، بنابراین برخلاف سوخت های فسیلی غیر قابل تجدید، در صورت مدیریت مسئولانه، آن را به یک ماده قابل استفاده مجدد، قابل بازیافت، قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر تبدیل می کند.

ردپای کربن کاهش یافته چوب الوار روسی نسبت به سایر مواد به انرژی کمتری نیاز دارد، بنابراین از زمان برداشت تا زمان استفاده و دفع، کمترین تأثیر زیست محیطی را در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی دارد.

دی‌اکسید کربن را ذخیره می‌کند جنگل‌هایی با مدیریت مسئولانه که در آن درختان جدید به‌طور طبیعی کاشته می‌شوند و C02 را که رایج‌ترین گاز گلخانه‌ای است، از جو حذف می‌کنند و حتی پس از برداشت و استفاده از درخت، کربن در محصول ذخیره می شود.

در Taylor Made Planters، ما از پایداری فقط با استفاده از چوب با کیفیت تایید شده که به طور قانونی برداشت شده است، حمایت می کنیم و بنابراین ما می توانیم تضمین کنیم که هر یک از کاشت های چوبی ما با چوب سخت یا چوب نرم با کیفیت بالا ساخته شده است که از یک منبع پایدار می آید و محصولات ما همچنین با 10 سال ضمانت چوب عرضه می شوند!

سایر مزایای چوب پایدار به عنوان یک ماده
پرداخت جذاب  با انواع مختلف چوب سخت و چوب روسی خشک نرم موجود، طیف باورنکردنی از گزینه های زیبایی شناسی هنگام کار با چوب وجود دارد و هر نوع دارای یک الگو، رنگ و عطر منحصر به فرد است و به راحتی می توان آن را رنگ آمیزی کرد و رنگ آن را تیره یا روشن تر کرد و این باعث می شود که چوب به یک ماده شگفت انگیز برای ساختن باغچه ها تبدیل شود.

چوب روسی ایرانی سخت به طور طبیعی بادوام است زیرا از درختان آهسته رشد می کند و بنابراین برای نازک کاری، ساخت و ساز و مبلمان بسیار قابل اعتماد است و همچنین کار با آن و نگهداری آن بسیار آسان است، بنابراین ما می توانیم گلدان های خود را در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها بسازیم.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. تولید روکش بسیار خوب
    2. خیار کاسه گل سبز با پرز و گل تاج زرد
    3. تحقیق دانشجویان پلی تکنینک برای آرد گندم
    4. شخصی با کارتن خانه ساخت!